Ett djup.

Ibland förundras jag av mej själv. Ibland känner jag att ingen annan än jag förstår mej själv...
Jag sitter och har såna djupa tankar att det blir ett virrvarr i huvudet av länkar..trådar...asocciationer...bilder...
snurr snurr.. att jag oftast tillslut sitter där med handen under hakan och rynkar på ögonbrynen..

Det vore mycke intressant att gå på en föreläsning och vidga sina vyer och tankar ännu mer... och i den stunden (nyss) kom ja på att jag faktiskt just har missat två föreläsningar jag tänkte ha gått på. Damit.. så var de med den
tankeverksamheten. JAG HADE GLÖMT NÅT....de var de ja satt å vred och vände efter :P  BAHAHAH *laugh*

Jaja..bajsliv.  :D

Nu ska ja pynta mej och hoppa ut i fulvädret och skutta iväg med bilen mot stan.
De går rykten om att ClaesOlhssons har rea på scrapbookingset ja vill ja :)  YEaah!

Ses senare idag då.........

ps: jag känner att min mage knorrar efter hamburgare. Ska ja stå emot ?  




(de syns ändå inte nåt tydligt tecken på fläske på magen att ja "bantar" :P
..så lite mer fett skadar väl inte nu heller?)  ha ah ahaha




Ps: (igen då) ...de finns goda recept på  www.ICA.Se hemsida.  *i like*

F O O  O D . . . here i come :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0