fjärtfisar och mögelost

Ja ibland känns livet grått och trist.

Ibland är de dock vår..både utomhus och inne, inne i själen :)  Då äre gott.
Jag har humörsvängningar som vilken bra tjej som helst.
Vädret får mej på gott humör, sen tar man en titt på karlarna runtomkring *no names* och man bara vill
skrika!!  "kommiiigen nu" .
... allt ja vill är att vara "vuxen" och leva lyckligt. Inte behöva slåss om qualitytime.

Datorer..är det en bara jag som är less på datorer och teveapparater?  Familjelivet var bättre förr.

Igår drömde ja om ett hus. Mysigt skulle de vara. Samtidigt inte! Fan va ensamt....
Hur ska livet vara? ..Bli ?

När får jag fylla mina drömmar?  . . . och vilka är mina drömma? ...vart tog jag vägen ? ?




Do u see me ? ..if not..Im still the air u breath.   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0