Förkylning och äntligen vår..

Senaste veckan har varit lugn. Först var jag sjuk....gick och jobbade iaf. . (gick bra) och sen gick jag hem och däckade.
Kent blev sen också dålig..värre än mej. (typiskt karlar)  hehe
Oh sen höll flunsan i sej. En jäkla huvudvärk, hosta, halsont, snor.  Helt kraftlös. Jag och även kent har sovit en massa.
Bara i fredags då vi bägge var hemma så såg dagen ut såhär: Vakna, äta, tv, sova, tv, äta, sova sova, vakna, tv....sova.
Helgen har bara innehållit dataspel (K) och jobb för mej.

Igår var jag med Anna och hennes ungar ute på birsta på dagen.
Vi käkade först på Bigboy ((jag och F blev väldigt nöjd med de beslutet)) och sen shoppade vi barnkläder på BirstaCity.
Jag köpte ett sommarset åt my som bestod av tights och tunika/klänning och lilabyxor med en snygg matchande skjorta till med glittertrådar i. Snyggt värre.
Vi var där ute till strax före halv två. Då tog ja med F hem till mej och så hämtade vi My på skolan. Dom lekte
länge och jättefint med varandra enda tills 18:30.

Mysan kom i sängs åtta men somnade inte fören runt nio. Hon har varit lite sådär på senaste tiden. .

Kommentarer
Postat av: anna

det är ljuset...

2009-04-21 @ 09:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0