kraft

Det krävs kraft för att leva.
Leva som hjärtat vill

Sinnet lever själv och hjärtat de slår hårt
hur många viljor finns det i en kropp?

Jag vill gå höger
gå vänster
upp ner bort bort bort


vem är du att säga stopp?
De är jag, jag är stoppet.

Du ger mej dock åter hoppet.
Du är stark, samtidigt så svag.
Jag ser dej. Du är så stark men ack såsvag.
Tårar.
Borta.
-Ingen såg-


Ett liv. Kärlek och bekräftelse.

Tankar.. störelsemoment.
Vem är du där ute som vågar säga
hur jag ska göra? du dansar själv inte efter pipan..
Sluta låtsat vara nåt du inte kan bli. DU är falsk.

Jag är stark.
Ni ska se

En dag. Ett liv.

Just wait. . 
Im the fishbejt.. 




Vem sa att jag bara är en ? Jag kommer i gäng. Se upp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0