Långggfredag?

.... Inte tycker jag att dagen varit varken från eller...lång elle kortare än vanligt  *flin*


Onsdags: dagen gick åt till vardagssaker.. lunch med mor och sen hämta mysan på skolan. Hon hade med sej
hem ett egengjort påskägg ala "inte så runt eller ovalt..mer....klumpformat" ..tjusigt värre *mother praoud*  heheh

ska lägga upp kort snart på de ;)  




Torsdags: gick jag på mitt dygnspass. Segt och sådär....helt fel yrke för mej.
För Jag älskar kontorsfix och dataknäppande och kanske ett och annat telefonsamtal
eller ärende sådär *drömma sej bort*    
*tanke* =  (-jag skulle ha gått klart handels på gymnasiet-)

Näeh..nu sitter man ist och försöker att inte dö av uttråkning på jobbet. 
(typ hellre arbetslös)  = illa  :P 





Och nu långfredag.
Hämtade mysan hos pappa runt tolv. före de hade jag snabbat mej hem efter jobbet och duschat och suttit en stund. Sen for ja med mysan och käkade lunch hos mormor (mamma min alltså).  trevligt.
Sen åkte vi till gottegruvan och handlade jättesöta påskägg. . och två stora vaser :)   
Ja har lite tackytaste enligt många. Men jag bryr mej faktiskt inte..för jag tycker om vackrating för ögat. Glitter och färger...de är livet de ! !

Efter de drog vi och köpte dricka till mammsen som hon ska bjussa på vid middagen på söndag.
Blev nåt annat också där ...tydligen. för ja kom hem "med dricka" för 200spänn :P   *vissla*

Väl hemma så var kent home.. han hade pimplat och druckit bärs med grabbarna sen 07 i morse (ca)
så han var lite rund om fötterna och sådär ;)   ....han gick pch la sej och sov.

Jag fixade godmat och mej och mysan. Sen så åt vi karra framför barnteven... :)
Sen blev de pyssla ala lot-my.  = påskkort ala lyxvariant.. vi tog och laminerade dom :P   eheheh
My älskade de.. och gjorde hur många som helst !  Enkelt men mycke skoj !




Snacka om tjejmys va ! ! 
Jag älskar pyssel... är som vilken rutinerad 6åring som helst ! :)   AVIS ? ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0