Life goes on

Igår var en dag jag helst ville sopa under mattan. .  att bli äldre är inte alltid nåt man ser framemot.
Speciellt inte då det kan kännas som att livet gått förfort utan ens medgivande.

Igår var jag iaf tvungen att fejsa verkligheten. . . 


Slutade jobba 9:30 som alltid.

Gick direkt och tog bilen för att fara mot Anna...
Hon och frida firade mej med bulla och mjölk åh paket :) 
Var mysigt..  (frida e så söt då hon vill ha bulla, vilka miner barn kan göra)  <---sötunge !!
((Var trevligt att börja dagen sådär... lugnt och mysigt.))
Sen hoppade vi i ytterkläderna och åkte mot birsta. Vi åt kycklingsallad på Charm...sååågott! älskar doms bröd.
 
Jag köpte några svarta minikrukor som hade vita löv målade på sej. Snygga. .
Sen kollade vi mest bara runt..  blev lite oplanerat tittade..
Sen for vi hemåt. Jag till mitt och anna till sitt. Jag var trött..........sov på soffan efter att jag

-lagat middag
-ätit och dukat av
-varit på affären och köpt det som behövs för planerat bak.  ((cheesecake och en tårta))

Sen blev det tv med kent. Vi åt nötter och torkad frukt.. och ja tryckte massa choklad :D  *mumma*
Runt halv elva kastade ja in handuken och somnade...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0