Löning ! !

Jag kan skatta mej lycklig som har jobb. Det har ja märkt..
I början av april var jag sjuk två av mina dygnspass.. men inte f*n märktes de i mitt lönebesked kan ja lova...
jag fick mer än va ja väntat på *gott sej* ........så nu ska jag idag iväg och fynda kläder och mysan. Hon e så
lång (oh ståtlig) *harkel* ;)  så hon har växt ur bra mycke av kläderna sina nu, och eftersom det skiftas i mode
och väderlek hela j*vla tiden så äre nåt nytt som ska till hela tiden...
hur manän försöker snåla med pengarna ((jomenvisst..va ja försööker))   hehe

Jag funderar på att köpa mej en ny laptop denna månad.. men ja är försnål för de ?! ..
Vill ha en finare som my kan spela sina fina pc spel på. .  (vad gör man inte för sina barn?!) 

Nu ska jag hoppa i käder och baka mej en cheeeesecake.  Smaka ? ;)  

Idag äre den här planeringen som gäller...

7:30 -upp och göra my klar för skolan
8:20 -my är iväg och jag vinkar i fönstret!
8:30 -slår igång datorn och sitter här till ......runt tio  :P  ((försökte gååå))  *suck*

Baka...
betala räkningar
Klä mej och birsta.
Köpa kläder på Cubus -30% ((till my)) ...mest ;)
hem och hämta mysan
Göra oss snygga
iväg på alnö och grilla!!!!  -Supermyshelaaakvällen!!-














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0