mer handlande..

Ibland handlar ja massor...ibland händer de att de blir liite mindre ;)

Igår blev de enligt mej: lagomt. ..  Jag köpte till My.

En turkos sommarklänning
En turkos t-shirt
En tunika med knytning runt midjan (rosa)
Strumpor i rosa färgskalor
en svart "emilskjorta"
Ett hårband

Allt det för endast 402,50 !!    ((172,50 i rabatt))   *glad oh nöjd*


Idag blev inköpen inte sämre..

Strumpor till mej i sommarfärger
Bodyoil spray
fräsig vattenflaska till mysan
värmeljus i härlig färg
bodylotion summerglow
3 necessär (snobben) till muu
cd ställ till mysansrum
manikyrset till my
sittpuff till mys rum (rosa)
stor matta till mysans rum

allt det för 556:-   *nöjd*



Sen åkte jag och köpte mat på ica maxi också..

(har ni prövat att skriva ica maxi på era mobiler??)  ahhahaha...  *lättroad*

Idag blev det godmat i kassarna som följde med mej hem :)

Fläskfile, pomchatou (kan ej stava)
den bästa beasåsen som finns i butik.
sallad / gurka osv

OCH jordgubbar ! !  dEEEEEEEEEEE NI....MUMMAA visst !

(of course blire de med grädde dom) heheh :D    *I just love foood*


Sen köpte jag lite smink också...   (behövde fylla på sminkväskan)    *yeapp yepp*




Så, nu har ni sett vad ja gjort med mina peningar idag  ;)
 hoppas ni har haft kul då ni läste min "dyra" blogg  :P




tjipp tjipp tjockisar !


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0