Släktröra.. -I LIKE !

Ja världen är liten. De har vi väl alla varit med om nån gång ?

För mej hände detta iaf igår...
Fick ett samtal från lillesyrran. Hon berättade att min morbror (som är död sedan 2001).
Visst hade lite fler ungar än vi i släkten hade vetskap om..  spännande tyckte jag genast.
De var visst tre vuxna barn som han hade haft under sitt första äktenskap... och sen två bortadopterade?!!
(men dom två sista vet vi inget om).  Fick iaf veta att vi hade några extra kusiner!! Spännande va ?!
Även att en bor i Tyskland och en i Danmark.. :)  Sen har ja inte kommit längre. Men det är juh tokroligt..


Vår släkt är lite liten just nu för det är så många som är borta.

Min farfar dog då jag var 3,5.
Min mormor och morfar dog då jag var ca 16år.
Morbror dog -01.
Farmor dog  -08.

Så alltså...inga gamlingar i min familj är kvar. .  tur att minnena finns kvar.

Så nya är alltid välkomna :)






..de var den uppdateringen.  Njut ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0