vilken najs jevla kväll !


Ja ikväll så har ja först gett min minifamilj mat...gott vare. . inga detaljer.

Sen for jag til...neh,gick ja till Emma och åt tacos och drack vin.
de var så skööönt att få snacka av sej lite oh inte minst att dricka lite mummig vin :)  Mysit !

Sen gick ja hem och slappade med godig och dricka...men vinröda läppar  *heheh* Snyyyggt ! :P





Nu e klockan natta för mej. . I morgon äre jobbe som gäller. . . *suck*

Vart hittar jag ett roligare jobb ? ska ja plugga nåt ?


Jag kom iaf på vad jag ville jobba med idag...deeNi !! !!.... sådär 28 år försent ! :P :P :P   *

Jag vill jobba med GENETIKFORSKNING !  (de trodde ni inte om mej va)  






Ja är inte lika dum som NI tror ...........





Meet me in the forest at midnight...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0