Ensam

Ja, ensam kan man absolut inte påstå att jag är........och tar man sej en kik runt i lägenheten så kan man lätt
tro att vi har hem för ett helt kompani. Det är fördjävligt rörigt här.
Kent bygger hallhyllor på vardagsrummsgolvet (dom blir riktigt fina) ... vi har ett mindre kaos av Ps3, kexbox, towergrejen som tydligen är en hubb...elle nåt :P ...och sen för att inte tala om våra 1 1/2 meter höga fyrtorn som såfint förgyller min vardag (två megakolooser som är högtalare..) Ofta man behöver två såna till en lägenhet då? Lär juh aldrig kunna köra dom för det hörs rätt bra då man spelar musik här har grannarna sagt. . och det ljudet kom från min minihögtalaranläggning från typ -97  :D    *LOOOOOOOOOL*
Sen har vi dårå mitt vackra bläcksvarta vardagsrumsbord som är överfyllt av prylar från världens alla hörn känns det som.
Glasskålar och ljus i flera olika kulörer och form... *väldigt növändigt* ... ochsen äre massa kvitton och dosor till alla apparaturer. *stort gäesp*... och damm. Spelar ingen roll hur ofta man drar på snabeldragaren runt golv och väggar här. Det är ändå dirty, och vem städar man för då? ...jag sliter ut mej pgr av allt ja ska ha i huvudet och alla järn jag ska ha i elden. Känslor och sen uppiallt... min inrevärldskatastrof som jag faktiskt mest vill ha för mej själv och arbeta på. Ser ja sur ut..så gör ja de. Kanske mår ja lite mer uppåt ? .eller är ja föralltid förstörd ?

"Det är lätt att guida andra genom livets svåra ljugel då man själv gått igenom den. . ."
"Endast livets hårda skola kan få den mjuka fina att bli ett hårt tomt skal . . . "
"Det är lätt att känna hat då man aldrig känt kärleken"


Åter till städningen... har rensat cdskivor nyss. Ska "slänga" ner ett gäng till ericshjälpen. Samt lite fula kläder. . .










Noooo... Jag känner en deppighet kommer över mej.  Im thinking to much..........

Ingen ser då tårarna faller, för min mun den ler. Tur att jag har er.....









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0