Äntligen en jevla fre igen..

Tjolahopp..
Fre..."äntligen" ....whatever känns de som. Ännu en dag = med middag,.. tvätt och tv.  Ok...tv gillar ja ;) oh tvätt :P ....*gnäll*
Men jag kan juh säga att det hade varit roligare med tvätt som la sej själv tillbaks i skåpen...för själva tvättandet är tillfredställande...men inte de efter :P ..stök och bök!
Jag har insett att ja konstigt nog har förmycke kläder för min garderob...oh då är igentligen inte min garderob
liten,..utan mer...svår att knöka in allt i :P ....*inte mitt fel*.. *tjurig*... *mmmfh!*
Oh nu på kvällen så insåg jag att hallen inte alls fyller alla mina behov av skor !!!!!!!  *skitless*...och hur förklarar man för en kille att man inte kan ha för många skor ???????????????????? ....de går nog inte ? !  :(  

Jag har några intressen som just nu känns very importante för mej dårå ;)  De är.........


  Nr1: Skrapbooking.(ska inhandla fler grejer till de snart!)  
Nr2: Skor (vart ska ja ställa mina darlingar???)
Nr3: Fin lägenhet (vore kul att bjuda hem vännerna på mat och mys
         nångång...vart tog inflyttningsfesten igentligen vägen???) 
Nr4: Relationer ;)

 ok... kanske inte just i den ordningen.. men de är iaf sakersom förgyller min vardag och gläder mej :) 






Whats the plans for tonight girlsfriends?? :)   

Is it only me or is the world going on without me nowadays ? :P

Shit happens if u let it.... I think I just step into some pooo  !  :D   


Heard of IpoP ?   *smile*




HEy svejs !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0