Fixarstund..

Kom på att ja ville göra mej lite vacker som ett slags firade för det vackra vädret ute idag!
Så jag tog fram min nagellackslåda och valde ut ett fint lack (nr 113 Brilliant Lily) och fixade naglar.
Såååå gulligt blev det. Är rätt så lättroad med sånt här.. ligger på kvällarna oh putsar naglarna
och sen smörjer jag händerna med bodybutter på händerna, mycke skönt och mjukgörande.

Jag sparar mina egna naglar...kan inte direkt förstå folk som går och får dom fixade
för ca 400:- var 3dje vecka.  Då man kan pynta och fixa dom själv hemma.



Är väl knappast jobbigare än att hålla sej ren och fin över resten av kroppen ?  
  *vifta med rakhyveln* 



En före och efterbild





Kan även nämna att bodybutter är perfekt för massagestunder med nån du tycker om  *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0