funderingar

Vad är livets höjdpunkter?


Lögner och svek?  ....Vänner som kommer och går, vänder kappan efter vinden ?

Vart tog den starka stolta svensken vägen ? ? ?  Den som står på sej då andra säger dumma saker.
Svensken som kämpar på i livet och inte sitter med en massa depressioner och/eller går in i väggen?
vart tog personerna vägen som ställde upp för att dom bryr sej, inte för att  dom blivit påkommen med=
"jag har inte nämnt att vi ska göra si elle så till henne... men om du gjorde de så äre väl ok.. ja hade dock kunnat vara utan hon idag/ikväll.. (hon e juh trotts allt bara en reservkompis)"

Jag är bekymmrad... känner inte alls att jag förstår..

När i livet försvinner dom små orosmomtenten? När blir livet enklare och vardagen omfamnar och ger lugn?


Hur börjar man på nytt ?

Hur säger man till någon att det inte funkar längre ? 
(jag ser så många därute som fajtas varje dag..och även jag ibland, för vem är felfri??)




Visst är det väl som att ljuga då man utelämnar saker som faktiskt är väsentliga för andra?

-Är blåljuga verkligen sämre än en massa små vita lögner ???

Och blev dom som ljuger och undanhåller saker inte uppfostrade till att ljuga e fel ? eller äre de bara för kickens skull dom kör på sin linje tills folk inte orkare mer ??


Ja e bajs less nu. Secondplace my as ! u can put it where the sun dont shine ! .......


Bye bye... nu ska ja börja mitt nya enkla liv utan massa små vägbulor.



Jag går själv!!!       Dont call.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0