Het Torsdag

Klev av mitt dygnspass och gick direkt till en teamträff. Vi fikade och mötet gick rätt smärtfritt... :)
Sen gick ja hemåt (mot bussen)  Laddade busskortet och åkte hem. Gott att komma hem....
satte mej i soffan och sen vart ja där ganskaläge,...i liggandesläge :D  Vaknade att ja dreglat lite på min arm *nöjd*
 Sen kom K hem och jag lovade att  laga mat om han hämtade Mu på skolan. . Klockan drog iväg försnabbt iaf
så ja hann inte laga mat utan hann bara sminka mej åh platta håret för att sen slänga mej in i bilen och fara mot jobbet.
Han fick kirra mat själv oh leka superplastfarsa. Hade visst gått ypperligt bra :)

Jag och mina jobbarkompisar fick gå på Aveny och äta middag och sen blev det drinkar och umgänge för dom som ville :D .....jag blev nog tokpackad för ja minns inte nåt efter att ja klev in i bilen och blev körd hem :)  Vaknade imorse
och var ganska brydd att ja var hemma :D  Men hade jävligt skoj där på aveny iaf :) 

Var bakis till två idag.. sen käkade jag o K pizza.....jääätttegott!!       vill ha mer !

Är de ok om ja blir rund och go ? ;)


Mu hade en kompis med från skolan, de var roligt tyckte Mu..  dom åt och lekte bra. Dom var ute tre ggr, sen for hon
hem runt 18tiden.
 
idag har ja tvättat 15-21.
har ont i armen/axeln igen. .

I morgon vill jag baka bullar, är så sugen på det.


Måste en blogg vara sammanhängande ? ..de är ju inte mina tankar ens:P





Trött och ensam.



K är i uppsala och firar w.



vänskap??

Hur betygsätter man vänskap?..hur vet man vad en riktig vän är ? Ska man ha regler för hur folk/vänner får
betee sej mot en ? ...........hur vet man omman är omtyck som vän ?  -när dom inte ringer är man vänner då??




ja bara undrar...   vet igentligen. men ska man droppa en efter en runt om en för att man ser igenom dom falskhet?


Friends




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0