Scrapbooking.

Godkväll kära läsare..och ni andra med för den delen ;)

Japp...som rubriken förteller så klipper och klistrar jag hemma i soffan ikväll. Mycke trevligt de där med scrapbooking...som mycke väl också kan just kallas "skräpbooking" :) ....för man tager var man haver och bygger därifrån :)

Håller just på med ett projekt som jag hoppas att jag kommer att slutföra..för ideen är verkligen fin :)
((och så har ja redan lagt ner en heldel pengar på det)) hehehhehe





...så, nu ska ja fortsätta. Och samtidigt så ser jag på stargate atlantis 3 säsongen avsnitt 5. Myyckee bra :)
((för er som sett eller vet vad ja talar om så kan ja meddela att jag tycker Ronan är häftigt snygg))  *flickfniss*


ok.....vi hörs. .  . ..  bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0