Shoppingfingrar

Igår så satt jag och funderade lite på livet i allmänhet.
Insåg då att jag borde passa på att må lite gott nu då våren strax är här och knackar på dörren.

Så ja satte mej och letade efter snygga träningskläder..  Hade ett humm om vad ja gillar.. och vilket märke.
Blev att jag loggade in på min sida på www.fitnessbutiken.se och där fanns det jättesnygga kläder och nu var det
även rea på flera av plaggen !!  *lycka*

Så jag köpte dessa (och nu är de bara att hålla tummarna att jag kan ha stl jag köpte)

Igår köpte gymkläder från betterbodies. Blev dom här snygga byxorna och några toppar.      



Snyggt värre. Nu behövs bara nya skor.. för dom förra älskade jag så mycke att det blev utomhusgympisar :)



Så nu är jag "bara" sugen (just nu iaf) på en crosstrainer.. så rumpan hamnar på rättställe igen. SNARAST !


En vovve hade oxå varit trevligt... men de ska ja inte skaffa mej. *lovar*
Ungen min e nämligen mer elle mindre livrädd för djur på fyra ben :P
(de har hon inte ärvt av mej...)



Nu ska ja omfamna dagen och lyssna på MTV tills öronen börjar blöda på mej *hihiiiii*


-Bye-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0