tis kväll..

Jobbmöte 11-13. Mu hängde med mej och vi fick nybakta scones och the. mums.

Sen drog vi till A och F.
Det har varit en härligt slö dag idag,... jag oh mu åkte till A och lekte där hela dagen. Ja sov och kikade på filmen "tomten är far till alla barnen" med A :)  Väldigt skoj. .  tokar !
Oh mu hon spelade dator och lekte med F:s alla grejer...  och tjatade friskt därimellan "jag vill leka med nån kompis!!"
men ja förklarade vuxet att "idag är det bara slapp och inget mer" :P   (kanske inte snällast av mej men barnen behöver lite lugn i sitt liv också...de är juh alltid ståhej på skolan och runt alla skeppningar hem hit och dit) 

...vi åkte och köpte mat på Willys.

Runt barnprogramstiden kom vi hem igen till karl och det halft ruffsiga lägenheten.
Mu såg b-tv och jag lagade tacos till middag. Mumms.
Sen blev de kvällsdusch + sovdags för mu
.....och ja och kent vi såg "vuxenprogram" som vi kallar de (och de var inte meningen att de skulle få en snuskig betydelse...vi menar bara såna program som är för oss äldre med våld,snusk och aliens osv) heheheh
Sen däckade ja visst i soffan i famnen på han. Då ja vaknade med ett öga på trekvart så viskade han "du snarkar så sött"... och då bestämde ja mej för att gå och dra täcket över huvudet och riktigt ta natten för va de var oh sova.

Så...de var min dag. En bra sån...  inte mycke gjort men men  :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0