uppdäjting on my life..

Lördag vare jobb..ett dygn och sen (sön) åkte ja direkt to my friendly friend ana och played all day. very najs..  :)


Köpte lunch på max...o
(tappade bort nycklarna inne på max och sprang runt där o skrek med händerna över huvudet som en galning...charmigt värre...men de löste sej tackolooov!) ... var sen och köpte nya blå bakbunkarpå ikea och kikade runt där.  Mycke trevligt.
Sen for ja hem med en ros i handen till min gubbe och vi åt en mysmiddag ihop och satt sen och myste framför teven.

Najs najs


Sen vart de kväll som vanligt igen.
Jag tvättade och hade mej runt i lägenheten. . 
Har spanat idag på hatthylla och tvbänk. . . men vi är två i det här företaget och den ena säger: bu och den andra säger bää *flina*

Så...vi kommer nog grunda på de i några månader och sen.. får vi se vem som böjer sej :P    hehe
Jag är dock nog ganska nöjd bara NÅT kommer upp inom en snar framtid för ja tycker de är drygt att alltid lägga
ytterkläderna på den nya soffan. 

Är de såå svårt ?



Vilka problem har ni i livet ?


Jag är nyfiken.
Är ni glada var dag? Ser ni varandra i ögonen och säger:  "jag ser dej, jag uppskattar dej" ?
Pratar ni om allt? Har ni hemligheter för varandra? ..olika drömmar? har ni gemensamma vänner och gemensamma planer eller lever ni två skilda liv samtidigt som ni har ett liv tillsammans?

Vart går gränserna i ett förhållande ? Vem säger vart gränsen går ? Gör vi våra egna val eller styr hemliga regler samhället? ....gränser, principer.. familjeregler, vänners regler..    vilka regler lever du efter ??




nåt att tänka på.






Love and kisses from your misses. . 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0