11 Maj

Bestämde träffa med Mamma....vi åt supergod sallad på Mexicana. Mummma...
Sen dårå kom anna hasandes....så ja stack vidare med henne efter att jag hjälp mor min med att köra
hem hennes matkassar. .  Hon cyklade :) .....himla bra att hon rör sej... För hon e sådär lagomt tjock o go ;)




......Idag har jag lyckats gjort ifrån mej bra. Lämnat in schemat till Mysans skola om sommartiderna!!
Och detta i goooooooooood tid !!  *stolt*

Åh sen var ja in till chefen och tog bort tre sommarpass...så äntligen kommer det kännas som lite sommarlov.
Nästa år har jag planerat in att planera bättre gällande semester... i sommar blir det mest en dutt här och där
på ledigheten. My dockska få vara med JOn hela Juli.... :)  Bra så hon får sommarlov!




Life is a fairytale.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0