15 Maj

Idag har jag varit hos sjukgymnasten för första gången.
Jag har en ordentlig spänning imellan skulderbladen och därifrån kommer tydligen min ständiga huvudvärk
och min onda axel. . . . så dom rekommenderade att ja skulle få massage ;) ... Vem ska ja be om de ? ? :P
kläckte ur mej..."när sambon rör mej gör det mest ont"  AHAHAHHAHAHAH

Sån e ja...kliver i klaveret lite då och då ;)



Love me or hate me... 


10-15:30
Sen lekte jag med Anna. Vi for på Ikea och köpte och konkade hem en expidithylla åt frida. För hon ska få ett
eget rum :) :) ....lillaaa stortjejen :)  *lovely*





Sen åkte jag och min sambo till Alnö och grillade och hade tokmysigt med hanna och jonsson och hela familjen Billström. . .
Jag gick och lade mej i bra tid..elva tror ja. Hade dygn dagene efter.




My hade blivit hämtad av farmor idag efter skolan. så hon var med dom.. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0