Dumma kropp dumma liv.

Ja, skryta om att jag är i godform ska och kan ja inte....


Jag har en jävla axelvärk som inte går över. Kan de vara typ "musarm" ? eller äre "smsarm" ? :P
Nåt ont äre iaf...  så nu har jag bokat in mej hos sjukgymasten Lukas på nackstavårdcentral. Så nästa
vecka kanske jag får "början på slutet" gällanden här onda axeln..
Ska även ta en genom gång på ryggen.
Kanske blir det så att han säger åt mej att börja använda musklerna :P ...träna alltså.   *harkel*
För sånt gör juh jag sååå ofta  ;)   Nooot.

Just nu käkar jag naturgodis. Till frukost.. 
Mysan är på skolan sen halvnio.

Jag leker duktig husfru idag eftersom jag är hemma från jobbet.
Ska försöka vila mycke..men det är bra jobbigt att bara ligga helaa dagarna..

Snart kommer Anna och Frida till mej...de blir upplyftande :D


bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0