Lördag 30 Maj.

Ja, igår var jag hemma hela dagen och gjorde bara lite ditt och datt....
slutade jobba på morgonen och for då hemåt. Handlade på willys på vägen. Sen åkte jag hem och käkade
och såg på tv. . . klockan drog iväg. Solen sken ordentligt, men jag var fast i soffan :P
Klockan blev iaf eftermiddag och K kom hem från jobbet. Han såg inte vidare glad ut då hemmet som vanlit
såg ut som ett bombnedslag . whatever... jag har inte alltid tid att städa. och oavsett vad "alla" säger...så äre
fakstiskt JAG som städar här. . och mest ingen annan. (självklart finns de dagar då de är undantag) men
jag städar var och varannan dag. Inte en gång i månaden och sen låter som jag aaaalltid hjälper till
Ord mot ord...

...och nu blev det ett inlägg som låter som gneeell gneeell ;)


Åter till gårdagens skoj.
Åt stripes och kött/körv med kent till middag, och vi tittade på mr bean på tv. Han eee bedrövligt..rolig.. :)

Senare funderade vi på vad vi skulle göra med kvällen. Jag tvättade samtidigt. . . Sen kände ja bara
blaaaaaaaaaaaaaaaaaaee.... och drack ett glas rött vin.  Kent ville åka och fiska..okey...de kunde ja väl vara med på..
men de blåste tydligen bra mycke där. Så vi sket i de... nästa ide var att åka och säga hejhej till svärföräldrarna.. men ja
orkade inte tanken att sitta och åka bil hit och dit... ja tvättade mer. Kent blev sur... klockan var 20:15 och vi hade bara myst..... (ja var tydligen ensam om att bara vilja vara och ta det lugnt) ..................så han blev sur då ja fortfarande tvättade 20:20.... sa att "ja e klar halv"..."de är dina arbets t-shirtar som e i maskinen nu" .........då sa han inte så mycke men gick in i köket och skramlade. Då sa ja "river du köket" ...och han blev arg... jätte.. :P .....sa till han att inte tjura. men som "vanligt" var de ja som tydligen beteet mej surt :P

OKEY, JA ÄR EN SURFITTA.... OCH JA ÄR STOLT ÖVER DET :p :p

Loggade på msn, såg paulas rubrik "utgång..." ...vaffaaan... vaffö ringde du inte ? ....;)  kort historia long...eller... tvärtom
....drog neråt mot stan med henne i en orange shewa senare :P 
Oh kent drog och fiskade och sådär.. (hoppas han tyckte de var ok) ...antagligen inte.
"varför gör vi aldrig nåt tillsammans" var de sista han sa typ innan han drog...  *gesp*
(samma eviga tjat) .....................


LIVET ÄR EN GÅTA.....JÄVLAS, FUCKAS, OCH FÖRLÅTAS.........


             



................så började kvällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0