Lördagen 9 Maj

Efteruppdatering...

Lördagen 9Maj.
Då var den ett fin dag. Väldigt bra vårväder och jag och My for till skönsberg och kollade på Emma Olsson och hennes bad som spelade för skönsbergsborna :) ..var som en vårmarknad. Väldigt mysigt. Mysan fick en Garfield ballong och sen var hon glad i flera dagar åt den :)

Sen for jag och My hem, bytte kläder och svängde bort mot ortviken och plockade upp gubbe.
Efter det for vi till Alnö och Kickis 40års kalas. // tvillingarnas 6års kalas.
Kicki fick fläderbuske i present och pojkarna fick lazersablar :D

Vi hade jättetrevligt där..  fick smörgåstårta, tårta, sprit/dricka och trevligt sällskap.
Mysan hade tokroligt med alla barnen och...Leif (som spreng runt länge och lekte med barnen!)

Jag och kent for sen därifrån vid halv åtta. Vi skulle på grillfest och utgång med Emma och gänget.
Vi grillade kött och delade potatis med Paula och hennes kille Andreas :)  Gott var det och trevligt !!

Efter endel drickande och prat så beställde vi taxi ner till Kåren till elva. Vi gick in på VIP lista och de var
gratis. . .  Sen spelade Stefan och jag måste säga att han är superduktig och man rycks med ! * * * * *

Jag och kent stack därifrån och intog KebabCity i god tid ...så vi hann 01:15 bussen hem :)
Vi sov på alnö. Mysan hade varit med alnöfolket medans vi var ut. Hon var nöjd som alltid.



Dagen efter klev jag upp tidigt och var på gott humör !  Det var kul att komma ut och umgås med trevligt folk och
gubben! ....de är inte ofta vi drar på stort.  :) :)


Men: Borta bra men hemma bäst :)




OZZY, KENT, MY I SKÖNSBERG.....



STEFAN SPELAR PÅ KÅREN.




PAULA PÅ FÖRFESTEN.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0