Sommartordag

Idag vaknade jag på Alnö och tyckte faktiskt att det kändes okej att kliva upp.

Jag klädde mej och My. Sen körde jag henne mot skolan (efter frukosten).
Hon var glad, för hon skulle få leka med sin kompis Lena efter skolan... så, fort kom hon iväg :)
Själv fortsatte jag min morgon med en het dusch och lite kroppsomvårdnad. .

Sen runt halv elva var jag på väg ut till Willys/birsta med Anna och Frida.
Jag handlade mycke snask :P och lite kött ;) ....(kött e också snask) *gott*  =summa 430:-
Frida fick en liten docka av mej med kanindräkt, mycke söt var den..och tydligen rätt god också för den tuggade
hon nöjt på under färden i affären.  ((söt som få! =fridolf!))

Hemma igen.
Då blev de hemtillgården ((som ja älskar...ni kan skratta bäst ni vill))  :P
Oh sen somnade ja... *härligt* 
Halv två hämtade ja barnen på skolan...sen var de som vanligt: matlagning, fika, leka supermorsa..och telefonsnack med Anna... (för de var så längesen ja träffade henne..eller??)  :P :P

..........oh nu står ungarna i dörren IGEN och säger:  KAN VI FÅ FRUKT????
oh ja känner att de kokar inombords..för dom kom hem 13.45...fick varsin frukt...sen skulle dom ha picknick..
så ja skickade ut dom med rån, frukt, och nån halvnyttig kaka.. Och NU är dom inne igen och ber om MER fika...
vafan!! ,....äre minnet som inte funkar på dom eller gav dom fikat till fåglarna då dom var ut ?????????

..................ungar. *suck* 

"Hur många barn ska ni ha då ni blir stor ? " 

*flina*

(nu bygger dom pärlplattor...)


Ja ska städa....





- I wish a had a star -
- I would give it to you! -



Now u look away.
You´r not here for me nomore

I had nothing to offer..
U had nothing to give.


Love for sale
I was broke

Now Im sad
............
And u have everything, but u never had me..





 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0