En ledig solig dag

Superfun in the sun.



Idag vaknade jag tidigt redan vid 7 och då låg jag och stirrade i taket
för jag tänkte "inte fan kan ja kliva upp såååhära tidigt" :P 

8a klev Lotta upp... spankade tuppen och gav ungen frukost.

Ringde min favobitch och kastade min unge till skolan för att sen ta automobilen
till stan och vända och dra på birsta.

Blev endel finköp där . . . och jag ångrar inget !  :)


Två sommarklänningar på H&M och strumpor.
Ankelsockor och ett turkost linne.
Två svarta midjelånga sweatshirtöverdelar (liknar jackor...)
En svartvit klänningstopp. . superfin.

Sen köpte jag även duchkräm. . :)





Sen for vi mot stan och hämtade fridolf.


Klockan drar iväg och ja måste dra hemåt för att ge Mysan sina innebandykläder+ klubba.






Solen e fortfarande igång..

And so am I ! 



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0