Joobbelijjoobb

Hårt jobb. . not.
Idag kom jag dit efter jag varit med My på hennes första stund på skolan
i sin första dag i klass: 2a ! Stortjejen min. . söt e hon också !
Hon hade en lila klänning med matchande sjal på sej och supersnygga lila strumpbyxor som glänser.

Jobbet var i allafall soft idag. . pyssel, staden oh lunch på BodyInmotion, ett nyt skärp och en heldel
snack och sen satt vi och kollade på folk och myste i solen. Är sommaren påväg bort nu?

Sen hem och lagade mat åt Mysan. K var i Indal och kapade träd. .
My bestämde sig för att sjunga lite singstar och jag satt och snackade på msn och funderade
på livet och njöt av att lönen snart ska dyka upp. . . .
och sen dröjer de även inte lång tid fören min nya höstjacka från Esprit kommer hem.
Har jag berättat att jag älskar Esprit?

Nu är det kväll och jag är trött. Nufåre bli en dusch och kvällsfika för barnet.
Sen ska vi sova vid åtta/tjugotvå.
Jag e megatrött redan nu. . börjar sju i morgon, kommer bli en lång vecka för jag
har så mycke jobb.



gessp...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0