Sommaren går mot sitt slut.

Nu är det Augusti, oj vilken härlig månad! Allt e grönt, varmt och gott.

Jag har sommarjobbat hela sommaren. Sommarlov för mej finns inte, det innebär
alltid nya roliga vikjobb och många trevliga jobberfarenheter.
I sommar har jag jobbat på ett superbra ställe.
Blev erbjuden vik på ett år där. Men jag kunde inte ta det pgr av flera orsaker.

Men så runt hörnet dök ett annat vik upp och med desutom bra
mycke mer i lön som bonus ! !
Även att det var ett kärt gammalt ställe som erbjöd mej platsen.
Så nu är jag nöjd. . hoppas jag blir där bra länge. Tycker så bra om alla där.
Det är inte dåligt kan ja säga !


Jag är med i facket, kommunal. . Deni !! betyder lönehöjning strax de ! hihihi




Så, nu sitter jag här och våndas inför skolstarten.
Ska ja, ska ja inte? ...ska jag skjuta lite på de? what??!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0