Uppdatering av mitt enkla liv.

HAlloba !!

Nu har jag jobbat och jobbat enligt mitt jobbschema sen i augusti. Jag trivs skitbra och jag har
tid för mej själv även, inte dåligt.. och sen då lönen kommer så får jag ny energi och
ännu mer sug efter att jobba mera :) :)  I september fick jag 18000 och de var kul och
inte hade jag jobbat "förmycket heller"..

Förra veckan köpte Kent en passat åt mej och nu pillar han på den för att se om allt
är som de ska så jag kan köra den i vinter. De verkar positivt. Några rostkratrar som ska
bort. Men de får nog bli till våren. .  Undra om jag känner någon mekaniker som vill
fixa bort rosten åt mej? ...va tar dom för ett hål ? :P   (är de som att gå till tandläkaren för bilen) ?

Men livet i allmänhet äre gott just nu :) 
Ikväll ska jag fara med syster till Hudik och parta med jobbet. Mycke trevligt kommer de
säkert bli för dom brukar inte spara på krutet då. Det blir live uppträdanden av någon dansgrupp tex.

Så strax måste jag hoppa i partystassen och sminka mej och så..  :) :)






............................................................................................................


En dikt om vänskap

Du ser mitt rätta jag då ingen annan orkar med.
Du säger till då ingen annan vågar säga stopp.
Du får mitt hjärta att flyga fritt.

Du förstår då jag låter vrång eller tjurar om något som känns fel.
Du är min vän och du vet vart jag står.
Det är du som finns kvar när de andra går.

Utan dej i mitt liv känns som jag förlorad en viktig bit. 
Du är saknad, du är borta. 
Du fanns så länge och du värmde mej så gott.

Jag önskar dig lycka med allt det du gör och
att du slutar låta dig bli överkörd.

Du bestämmer, det är dina val.

Förlåt för vad jag sa. 
Försökte hålla oss ärliga men du slog bara bak.

Jag ber dig att inte ta allting för givet.
För vänskap är som en växt.
Du måste vattna den ibland annars så försvinner den väck.

Så sov nu lilla växt som försvann för oss: väck.

Kanske någon dag slår en ny grodd plant.

Ledsen att den chansen för oss försvann.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0