Onsdag

Idag var jag ledig,...så jag sov till halvtvå :)
Såklart var jag dock upp före de.. först klev kenta upp halv fyra och dundrade runt
i hela hemmet som en ångvält. Sen stack han iväg på Älgjakt, dom sköt en senare på
dagen. . .
Själv så försökte jag sova då han var upp så tidigt.. men hur lätt är de då
alla ljus e på och ja hör köksluckorna dåna. Gaah ! *sleeep sleep*
Sen blev klockan halv åtta och Mysan skulle upp och se på tv och sen
dra iväg på skolan. Idag hade dom fototagning så jag var juh tvungen att pynta henne
nu är det ju så att jag har en 8åring oh hon är den som bästämmer :P *suck*
annars så skriks de och låtsasgrinas de.. skitjobbigt.
Undra hur tonåren blir? . . jag håller hårt fast vid hoppet och tror att "då kommer
hon att ha lugnat sej" :) :)
Hon är iaf bra fin min unge.  De gjorde jag bra.  Inget man ångrar i första taget ;)
Jag tackar: Kungen, fosterlandet och mannen som lånade ut sina spärmier ;) :P

Nu äre iaf kväll och jag har gjort nästan inget med dagen.  *rätt nöjd ändå* hahe

Har idag
Köpt sänglådor till my så nu ska hennes rum göras beboligt å mysigt inför vintern.
Köpt nya gympaskor åt My..stl 35 ! (de ni!!) + en innebandyklubba. 

Snart fyller hon år.. den 18 de. Så då måste jag ha kalas.. 
Undra hur jag ska lägga upp det ? 
Disco kanske ? :) 

Kanske pappa Jon kan DJ:a ?

 



Nu äre kväll och jag ska fundera lite på poliktik.
Kanske se nåt bra på tv. . och städa lite.



Ush...Nu vill jag ha hus ! !  
Gärna bygga eget. . Hus: 1,6 miljon + några till hundratusen. Borde väl gå att fixa?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0