Julen som gick..

Julen har sprungit förbi. Före dess så var de dock massa stress över
julklappar och allt som sker kring julen.

Blev bjuden med jobbet till Södraberget och Wallmansshowen+buffe. Mycke trevligt.
Stannade där tills sent inpå natten. lilleSyster var med och grannen E.O  + grannen
Lena var där bla och vi festade alla ihop.. Mycke skoj.
Träffade en hel drös med roligt folk som vi fortsatte festa med :)
Det blev till sist, jag och A och syster. Som höll ut till sent då K kom
med bilen och körde hem A och jag var så pratsam så jag däckade
fort inne i bilen och vaknade i Timrå och pekade på A:s hus och
sen däckade om ;) ....heheh.
Det var den kvällen och det var riktigt lyckat !

Vi var på familjemiddagar här och där runt julen. Vi myste och tjaffsade omvarannat...
Julen kom och My var med oss. Jultomten var väldigt generös iår igen.
Mysan fick en vinterkickbike och ett Nintendo DS xl och massa plotter.

Själv fick jag ett par väldigt fina örhängen av älsklingen.. han är så duktig på att köpa
superfina smycken åt mej så jag blir lika glad varjegång :) :) 
Sen fick jag en lyx matlagningstermometer av svärmor.
Väldigt bra så nu måste ja lära mej att laga någon god maträtt till familjen bara för det ;) !
Av min egen mor fick jag en superfin Cupcakes receptbok!
Precis vad jag önskat mej!
Sen fick jag av svärfar/svärmor enhelbunt med pengar till Thailand / Kina. 
Blev väldigtväldigt glad. Så istort sett slapp jag spara ihop pengarna till resan själv :) 
Vem mer än jag har en sån fin sambo + familj ? :)  *lyckligt lottad*

Efter jul så fortsatte julmiddagarna. Himla mysigt. Strax därpå var det vardag igen.
Lite vemodigt på sätt och vis. För alla anstränger sej så med att fixa och pyssla runt
jul.. stämningen är på topp så att säga.


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0